wtorek, 17 grudnia 2019




Znalezione obrazy dla zapytania pan przypadek i cykliści



Książka „Pan Przypadek i cykliści” to niezwykle zabawna komedia kryminalna. Z twórczością Jacka Getnera miałam już wcześniej styczność, jednak nie miałam okazji bliżej poznać się z detektywem Przypadkiem. Postanowiłam zaryzykować i… jestem oczarowana. Niby kryminalne zagadki, ale rozwiązywane w zabawny sposób i do tego ukazujące ludzkie przywary bez cenzury. 

Pan Przypadek jest znanym powszechnie detektywem, jednak mało kto go lubi. A dlaczego? Otóż mężczyzna ten nie bawi się w konwenanse i ujawnia niewygodna prawdę nie bacząc na to, kogo ona dotyczy. Wręcz przeciwnie. Wydaje się być rozmiłowany w ujawnianiu przekrętów ludzi bogatych i wpływowych, prawdziwej śmietanki towarzyskiej. Dlatego w niewielu miejscach jest mile widziany, ale dla niektórych osób stanowi ostatnią deskę ratunku, dlatego decydują sie na wynajęcie drogiego detektywa. Tak jest też tym razem.

Książkę czyta się bardzo szybko, a uśmiech z twarzy nie schodzi podczas śledzenia zabawnych perypetii bohaterów. Śledzenie przestępców na rowerach, odkrywanie drugiego dna w ludzkich wypowiedziach, rozwikłanie niecodziennych zagadek – to wszystko znajdziemy właśnie tutaj. Ja świetnie bawiłam się czytając wypowiedzi starszych sąsiadek detektywa, które żywiły się jedynie papierosami, kawą i plotkami. Niecodzienne zachowanie leciwych dam potrafi u każdego wywołać rozbawienie. Przypadek odnajduje rozwiązania tam, gdzie ja sama nie pomyślałabym ich szukać, a przy okazji prowokuje ludzi do ukazania swej prawdziwej natury, bo jak twierdzi – ludzie są bardzo przewidywalni. Ale czy aby na pewno?

Przeczytajcie koniecznie. Gwarantuję, że przy tej lekturze będą wam towarzyszyć salwy śmiechu. Idealna na odstresowanie. 

Za możliwość przeczytania dziękuję @CzytamPierwszy
www.czytampierwszy.pl
Znalezione obrazy dla zapytania pan przypadek i cykliści

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz