wtorek, 14 kwietnia 2020

"Poznaj prawdę" Agenci CIA

'

Książka napisana przez byłych agentów CIA ma pomóc zrozumieć czytnikowi, jak dotrzeć do prawdy ukrywanej przez inne osoby. Zawiera opisy przypadków z jakimi autorzy spotkali się podczas swojej wieloletniej pracy zawodowej.

Zachęcona pozytywnymi opiniami i interesującym opisem streszczającym zawartość książki postanowiłam, że koniecznie muszę ją przeczytać. I chyba spodziewałam się jednak czegoś lepszego. Owszem książka interesująca i sporo można się z niej dowiedzieć, ale myślałam, że będzie zawierała więcej informacji, jak nakłonić ludzi do wyznawania prawdy.

Autorzy w dużej mierze skupili się na omawianiu przytoczonych historii, co zapewne jest pomocne do zrozumienia na co czytelnik powinien zwrócić szczególną uwagę, jeżeli chce poznać prawdę. Niestety po lekturze tej książki mam wrażenie, że nie dowiedziałam się wiele więcej niż to, co do tej pory sama wiedziałam.

Czuje się trochę zawiedziona tą pozycją, ale może jest to związane z faktem, ze oczekiwałam odrobinę innej zawartości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz